مقام معظم رهبری:جنگ نرم یعنی تردید در دلها و ذهن های مردم.

FRONT_Q.S
کلمات کلیدی

شبکه_ملی_اطلاعات جنگ_نرم ایرانیزه امام_خامنه_ای

شبکه_ملی_اطلاعات جنگ_نرم فضای_مجازی مومن_نسب حضرت_آقا

شبکه_ملی_اطلاعات دولت_لیبرال سپاه دفاع_مقدس بصیرت اقتدار_ملی

مراجع اینترنت فضای_مجازی جنگ_مخملی سواد_رسانه بصیرت_عمار جنگ_نرم

رسانه_ایرانی امنیت تولید_داخلی بصیرت_مجازی

سوادرسانه شبکه_ملی_اطلاعات فضای_مجازی مطالبه_گری

رکود_اقتصادی دولت_بنفش بایدن مذاکره_ننگین سردار_شرمنده_ایم

انقام_سخت فقل_حسبی_الله

روحانی جهانگیری فیروزآبادی آذری_جهرمی دولت_بی_تدبیر

رسانه تبلیغ لیبرال صداوسیما فجج وزارت_ارتباطات

گام_دوم_انقلاب فضای_مجازی

پیامرسان_ایرانی ایرانیزه

رسانه_سنتی مجلس وکلای_مردم انقلاب جهاد

جنگ_نرم تبلیغ لیبرال شبکه_ملی_اطلاعات

آزادی فساد

جنگ_نرم بصیرت امام_خامنه_ای فضای_مجازی

ایرانیزه جوان_انقلابی اللهم_عجل_لولیک_الفرج

ابزار_جاسوسی مرگ_بر_آمریکا جهاد_ادامه_دارم

شبکه_ملی_اطلاعات سیاست_ننگین اربعین بیداری_اسلام

پلیس_فتا شکایت فضای_مجازی دولت_لیبرال خوک تفکر_پشالی

ولایت فضای_مجازی جنگ_نرم عمار سایبری

فضای_مجازی خطر جوان شبکه_ملی_اطلاعات ایرانیزه

شبکه_ملی_اطلاعات اینترنت_جهانی امنیت پیشرفت_علم

فضای_مجازی شبکه_ملی_اطلاعات ایرانیزه جنگ_نرم

فضای_مجازی خطر جوانان_ایرانی ایرانیزه خانواده

اعتیاد اینترنت فضای_مجازی جنگ_نرم جوانان_ایرانی ایراتیزه

خطر_اینترنت فضای_مجازی ایرانیزه

فضای_مجازی مراجع_تقلید واجب تقوا شبکه_ملی_اطلاعات رسانه_ملی

شبکه_ملی_اطلاعات بصیرت جنگ_نرم ظهور انقلاب_مجازی عمار

زندگی

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است


تاثیر رسانه و مصرف گرایی❗
مردم به آسانی و بطور مستقیم تحت تاثیر رسانه قرار میگیرند. رسانه ، پیوند های جامعه را تضعیف و افراد را در مقابل تبلیغات تجاری و سیاسی آسیب پذیر میکنید.
اثر تبلیغات از این لحاظ مهم است ک در خلال آنها راه و روش های مخصوصی را برای لباس پوشیدن ؛ خرید کردن و سرگرمی و.... به همه ی افراد جامعه انتقال میدهد و آن روش ها را ب فرهنگ عمومی تبدیل میکند.
تبلیغات با روش های مستقیم و غیر مستقیم موجب ترویج مصرف گرایی میشود رسانه ها برای افزایش اثرگزاری تبلیغات از تصاویر اغراق شده استفاده میکنند حالا فکر کنید این رسانه ؛ رسانه ی دشمن باشد❗مصرف گرایی و ضربه به کالای ایرانی و ایجاد ثروت برای دشمن❗

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۹ ، ۱۶:۵۰
ایرانیزه 14


رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم ضمن مروری به تجربه 40ساله انقلاب، با اشاره به گام دوم انقلاب سرفصل ها و توصیه های اساسی را در بخش هایی چون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی مطرح می کنند اما پیش ازاین سرفصل ها نکاتی را خاطرنشان می کنند که بدون تحقق آن گام ها امکان پذیر نیست و آن موضوع «امید» است. سپس به موضوع سیاست تبلیغی و رسانه ای دشمن اشاره و از محاصره تبلیغاتی می گویند و خطاب به جوانان می گویند شما باید پیش گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید.

سواد رسانه ای و بیانیه گام دوم
امروزه در دنیایی احاطه شده توسط رسانه ها زندگی می کنیم و این رسانه ها تاثیرات شگرفی بر حوزه های مختلف بشری می گذارند. ظهور جدید نسل جدید رسانه ها مبتنی بر فضای مجازی و ویژگی های منحصر به فرد این رسانه ها همچون ویژگی تعاملی بودن نسبت به رسانه های سنتی ضرورت توجه جدی تر به این حوزه را می طلبد.

در تعامل و استفاده از این رسانه ها نظریه ای به نام سواد رسانه ای مطرح شده که برخی از آن دانش و مهارت فردی که شامل توانایی دسترسی، استفاده، درک انتقادی و تولید پیام می باشد یاد می کنند.

یکی از ویژگی های مهم سواد رسانه ها افزایش درک انتقادی فردی در تعامل و استفاده از رسانه هاست؛ به عبارت دیگر دانشی است که قدرت تحلیل پیام و رسانه و ارزیابی فرد را افزایش می دهد. یکی از بخش های اساسی مهارت انتقادی توانایی تحلیل پیام می باشد، بدین معنی که مخاطب بداند پیام با چه فنونی، دارای چه مفاهیمی و چرا ارسال شده است.

مقام معظم رهبری در حقیقت با اشاره به تکنیک هایی «خبرهای دروغ، تحلیل های مغرضانه،...» در تولید پیام، حوزه شناختی سواد رسانه ای یعنی تفکر انتقادی را به عنوان یکی از بخش های سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی موردعنایت و توجه ویژه قرار دادند.

هرچند که پیش از این مقام معظم رهبری در حکم ابلاغ اعضای شورای عالی فضای مجازی با توجه به اهمیت موضوع خواستار اهتمام و توجه جدی به «ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی جامعه» شده بودند

 زمینه شکست محاصره تبلیغاتی
مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به موضوع «سیاست تبلیغی و رسانه ای» دشمن اشاره نموده و از برخی از این تکنیک های تولید پیام توسط دشمن مانند «خبرهای دروغ، تحلیل های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوه های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسنات بزرگ» یاد می کنند. البته بعد از بیان این تکنیک ها به موضوع «محاصره تبلیغاتی» اشاره و خطاب به جوانان می فرمایند «شما جوانان باید پیش گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۹ ، ۲۲:۴۲
ایرانیزه 14

 

🎥 حجت الاسلام پژمانفر: گرانترین و ناامن‌ترین اینترنت دنیا را داریم/ خدماتی که مردم در فضای مجازی می‌گیرند
 قابل دفاع نیست.
🔸رییس کمیسیون اصل ۹۰: 
🔹خدماتی که مردم در فضای مجازی می‌گیرند قابل دفاع نیست. گرانترین و ناامن‌ترین اینترنت دنیا را داریم.

🔹بعد از وزارت نفت، وزارت ارتباطات بیشترین درآمد دولت را دارد.

🔹وزارت ارتباطات سالانه ده هزار میلیارد دریافت می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۵۸
ایرانیزه 14


اعتراف  ادوارد اسنون کارمند سابق اطلاعات مرکزی آمریکا ♨️بدین شرح است که این کارمند طی سالیان اخیر با افشاگری های خود از عملیات های عظیم جاسوسی و مراقبت ؛ نه تنها در امریکا بلکه از سطح جهان پرده برداشت
بنا به مدارک افشا شده این برنامه ها شامل جاسوسی از مردم عادی و شخصیت ها در گفت و گوهای تلفنی ؛ الکترونیکی ؛ استفاده از موتور های جست و جو و..... در تمام کشور ها و بدون رعایت مرز های سیاسی است در درجه ی اول توسط آژانس امنیت این کشور ب اجرا در می آید. برخی از اسناد نشان میدهد اطلاعات مخابره شده ی مردم در مقیاسی وسیع تر از آنچه تصور میشد رهگیری و شنود میشود .

ب امید ایجاد شبکه ی ملی اطلاعات در ایران✅

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۵
ایرانیزه 14


مهم ترین مصداق های حقوق مخاطب در برابر رسانه!
1: حق دسترسی به اطلاعات

2:حق حفظ و احترام ب حریم خصوصی

3: حق شکایت از رسانه 
4: مخاطب حق دارد از رسانه ک در حق او ظلمی روا داشته ب مراجع صالح قانونی شکایت کند.

 ما چنین رسانه ای از مسئولین خواستاریم✌️‼️✅

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۲
ایرانیزه 14


اگر در فضای مجازی با یکی از مصادیق محتوای مجرمانه مواجه شدید جرم را ب پلیس فتا گزارش دهید❗
1: تماس با شماره ی 81818
2: انتخاب عدد یک
3: انتخاب عدد دو
4: گزارش جرم
 پلیس فتا ( پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نابجا)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۸
ایرانیزه 14

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۹ ، ۲۲:۲۹
ایرانیزه 14


امام خامنه ای :

شماری از کشور ها با ایجاد شبکه ملی اطلاعات ، ضمن رعایت خطوط قرمز خود  
و کنترل صحیح فضای مجازی از اینترنت برای تامین منافعشان بهره گرفته اند.   
باید همه مردم بتوانند از منافع فضای مجازی استفاده کنند و در زمینه هایی که به ضرر کشور،افکارعمومی و به ویژه جوانان نیست،سرعت اینترنت افزایش یابدوهر کار دیگری نیز انجام شود.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۹ ، ۲۱:۰۵
ایرانیزه 14

🔴 #تحریـف| غلبه بر «جریانِ تحریف» با «جهادِ امید»

🔻 تحریف، حربه‌ی دشمن در جنگ امروز علیه ملت ایران و نظام اسلامی است. اما این جنگ چگونه جنگی است؟ با رجوع به نظام فکری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای کمی ابعاد این مسئله را واکاوی می‌کنیم:

1⃣ عرصه درگیری: #جنگ_اراده_‌ها
🔹 از منظر رهبر انقلاب در شرایط فعلی «ما با استکبار جهانی در حال جنگ نامتقارنیم.» و پیروزی یا شکست در این جنگ کاملا وابسته به اراده‌هاست چون «در جنگ نامتقارن اراده‌ها هستند که با هم میجنگند؛ هر اراده‌ای غلبه پیدا کرد، پیروز خواهد شد.» ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ؛ در این درگیری «هدف آن چیزی است که در دل شماست، در ذهن شماست، در مغز شماست.» ۱۳۹۱/۰۵/۱۶

2⃣ ابزار دشمن: #رسانه
🔹در این کارزار مهم و حساس، دشمنان «با ابزار بسیار خطرناک رسانه، بخصوص رسانه‌هایی که امروز نوپدید است» ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ به میدان آمده‌اند و «با تصویرسازی غلط سعی میکنند افکار ملّت ایران را منحرف کنند؛ هم تصویر غلط درباره‌ی ایران، هم تصویر غلط درباره‌ی خودشان، هم تصویر غلط درباره‌ی اوضاع منطقه.» ۱۳۹۷/۰۷/۱۲

3⃣ نقطه ی کانونی تحریف: #نسخه_سازش
🔹 تزریقِ تفکر «سازش» به‌عنوان «راه‌حلِ مشکلات اقتصادی» نقطه‌ی کانونی این تصویرسازی و تحریفِ حقایق است: «[میگویند] اگر ما با آمریکا سازش کردیم، مشکلات کشور حل میشود.» ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ در واقع «دشمن میخواهد من و شما به این نتیجه برسیم که صلاح نیست در مقابل آمریکا خیلی هم بایستیم و خیلی هم مقاومت کنیم.» ۱۳۹۱/۰۵/۱۶

4⃣ راه پیروزی: #جهادِ_امید
🔹روشن شد که دشمن با تحریف واقعیت‌ها و تصویرسازیِ غلط به دنبال ناامید کردن مردم و به سازش کشاندن مسئولان نظام است لذا در نقطه‌ی مقابل «شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره‌ی تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۲

🖌 #سرخط: باید تصویری صحیح، واقع‌بینانه و بدون ترویجِ یأس و ناامیدی از ایران اسلامی برای افکار عمومی ارائه داد. تصویری که در آن «توانایی‌ها و ظرفیت‌های عظیم ملی» در کنار «مشکلات و خلاء‌ها» مطرح می‌شوند و به دور از بن‌بست‌نمایی، راه‌حل‌هایی عملیاتی پیشنهاد می‌گردند. دشمن «امید» را هدف گرفته و باید در این جنگ دشمن را «ناامید» کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۹ ، ۲۳:۴۳
ایرانیزه 14


خستگی چشم

هنگامی که از چشمانتان زیاد استفاده می‌کنید، خسته می‌شوند. بنابراین جای تعجبی نیست که هنگامی که برای ساعت‌های طولانی به صفحه نمایش رایانه خیره می‌مانید، دچار سوزش و درد چشم شوید. به گفته پزشکان مایو کلینیک، «با وجودی که خستگی چشم آزاردهنده است اما معمولا مشکل حادی نیست و پس از استراحت دادن به چشم‌ها برطرف می‌گردد.»

. اضطراب سلامتی/ فاجعه‌سازی از درد

بعضی افراد مایلند علائم درد در بدنشان را به طور مبالغه‌آمیزی تفسیر کنند. روان‌شناسان به این تمایل، «فاجعه‌سازی از درد» می‌گویند. یعنی تمایل به در نظر گرفتن بدترین احتمالات به هنگام حس درد. منظور از اضطراب سلامتی نیز این است که فرد حس کند مشکل جدی سلامتی دارد و این اضطراب با نتایج طبیعی آزمایش‌های پزشکی و اطمینان بخشی پزشک متخصص از بین نرود. اینترنت به دلیل وجود حجم زیاد اطلاعات نادرست، تأیید نشده و غیرعلمی و این باور در مردم که هرچه در اینترنت هست قابل اطمینان می‌باشد، می‌تواند باعث تشدید اختلال روانی «خود بیمار انگاری» گردد.

ترومبوز وریدی

به لختگی درون رگ، ترومبوز گفته می‌شود. منظور از ترومبوز وریدی، تشکیل لختة خون در رگ‌های وریدی است که غالبا در پاها پدید می‌آید و علت اصلی آن، بی‌تحرکی و کم شدن آب بدن است. نشستن برای ساعت‌های طولانی پشت رایانه می‌تواند باعث ترومبوز وریدی گردد. به تازگی در هواپیماهای مسافربری نیز اطلاعات هشدار دهنده‌ای دربارة ترومبوز وریدی به مسافران داده می‌شود و به آن‌ها توصیه می‌گردد تا برای ساعت‌های طولانی بی‌حرکت روی صندلی باقی نمانند.

نشانگان مونچهاوزن

نخست اجازه دهید به تعریف نشانگان یا سندروم مونچها‌وزن بپردازیم، چرا که ممکن است بسیاری از خوانندگان با این اختلال روانی آشنا نباشند، و بعد به سراغ اینترنت می‌رویم: «خصوصیت مهم این سندروم، میل شدید به بستری شدن است و به عقیده بعضی از روان‌شناسان، اصطلاح اعتیاد بیمارستان برای این سندروم مناسب‌تر است.

یه تمرین‌های نظامی می‌دهند، نشست‌های گروهی با مشاور برگزار می‌کنند و کارگاه‌های روان درمانی برای معتادان ترتیب می‌دهند. مساله اعتیاد به اینترنت در کرة جنوبی در سال‌های اخیر به صورت یک مساله ملی در آمده و میزان مرگ و میر ناشی از خستگی و از پا افتادگی پس از انجام بازی‌های آنلاین روز به روز در حال افزایش است.

اختلالات بالای دست

اختلالات بالای دست شامل: سندروم کشیدگی گردن، سندروم مجرای مچ دستی، سندروم مجرای ساعدی، التهاب تاندون دست و مچ، التهاب تاندون و غلاف آن، التهاب کیسه زلالی، کشیدگی مکرر عضلانی و سندروم مجرای خروجی قفسه صدری است. تمام این بیماری‌ها می‌تواند مربوط به استفاده از اینترنت باشد. این بیماری‌ها غالبا بر اثر استفاده بیش از حد از یکی از اندام‌های بالای دست (مثل بازوها) و استفاده بیش از حد از یک ابزار مثل صفحه‌کلید یا ماوس بروز می‌کنند و به دلیل آسیب‌دیدگی بافت‌ها با درد همراهند. در مورد بیماری سندروم مجرای خروجی قفسه صدری گفتنی است که دو گروه از افراد بیشتر در معرض خطر این بیماری قرار دارند. یکی کسانی که در تصادف‌های رانندگی دچار آسیب‌های گردنی می‌شوند و دیگر کسانی که از رایانه در وضیعت‌های نشستن نادرست و غیر ارگونومیک، در دوره‌های زمانی طولانی استفاده می‌کنند.

خشم اینترنتی

با وجودی که ممکن است خشم اینترنتی به خودی خود برای سلامتی افراد مضر نباشد اما می‌تواند به آزار اینترنتی و حتی شاید به خشونت بینجامد. بنابراین کسانی که توانایی فروخوردن خشمشان را ندارند باید مواظب باشند.

. درد پشت

نشستن نادرست پشت رایانه، به ویژه اگر با چاقی، کمبود ورزش و تحرک، و سیگار کشیدن همراه باشد به درد پشت می‌انجامد. منشأ این درد معمولاً عضلات، اعصاب، استخوان‌ها و مفاصل در ستون فقرات است. نشستن نادرست و برای ساعت‌های طولانی پشت رایانه، این درد را تشدید می‌کند.

افسردگی فیس‌بوکی

بر اساس گزارشی که در روزنامه دیلی‌میل چاپ شده است، فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی، دختران نوجوان را در معرض ابتلاء به اضطراب و افسردگی قرار می‌دهند. این‌گونه وب‌گاه‌ها علاوه بر امکان نامه‌نگاری و پیام‌رسانی، این امکان را برای نوجوانان به وجود می‌آورند که درباره یک چیز، بارها و بارها و بارها صحبت کنند. بر اساس این مقاله، بحث مکرر در میان دختران نوجوان، به ویژه دربارة ناکامی‌های عشقی، حال آن‌ها را بدتر می‌کند و هیجانات منفی در آن‌ها به وجود می‌آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۹ ، ۱۹:۵۱
ایرانیزه 14